Henkilökohtaista palveluneuvontaa
Olethan huomannut, että TVT:n verkkosivuilla voi jättää ajanvarauspyynnön henkilökohtaiseen palveluneuvontaan? Palvelun avulla moni asia ratkeaa ilman turhaa odottelua – joko jo ihan puhelimessa tai sähköpostilla tai varattuna aikana toimistolla.
Palveluneuvonnan ajanvaraus otettiin käyttöön viime syksynä. Sen tavoitteena on tehdä asiakaspalvelusta entistäkin sujuvampaa sekä tarjota yksi kanava lisää asioiden hoitoon.
– Palvelu luotiin, koska henkilökohtaiselle palveluneuvonnalle koettiin olevan tarve ja halusimme parantaa tavoitettavuuttamme myös tältä osin. Palveluneuvonnan ajanvaraus on yksi hyvä tapa, jonka kautta meihin voi olla yhteydessä, sanoo asiakaspalveluvastaava Maarit Levo TVT:ltä.
Tilanteen tasalla etukäteen
Palvelupyynnön voi jättää verkkosivujen lomakkeella, jossa kysytään palvelutarvetta ja yhteystietoja. Yhteydenottopyyntö voi koskea esimerkiksi asumista tai asunnon hakua, vuokranmaksua, asumisneuvontaa tai isännöintiä. Ajan voi toki varata myös puhelimitse.
– Olemme yhteydessä kaikkiin, jotka ovat jättäneet palveluneuvonnan ajanvarauspyynnön. Sen kautta asiakas saa nimenomaan hänelle kohdistettua asiakaspalvelua nopeasti. Kun tiedämme etukäteen, mitä palvelutarve koskee, olemme jo perehtyneitä asiaan ensimmäisessä keskustelussa. Silloin monesti vastauskin on jo valmiina.